Panificio Giglio Chianciano Terme

4.1/5 based on 8 reviews

Contact Panificio Giglio Chianciano Terme

Address :

Viale G. Di Vittorio, 292, 53042 Chianciano Terme SI, Italy

Phone : 📞 +9788
Postal code : 53042
Categories :
City : Chianciano Terme

Viale G. Di Vittorio, 292, 53042 Chianciano Terme SI, Italy
O
Otto Jankovich on Google

Sehr guter Bäcker
Very good baker
M
Marcello Papini on Google

Chi non apprezza il pane del panificio giglio e'perche di pane e di dolci non ne capisce molto.
Who does not appreciate the bread of the giglio bakery is a bread and cake seeker does not understand much.
g
giuseppina barbaro on Google

I suoi prodotti sono buonissimi, provati tutti, ma il suo forte è la proprietaria di una gentilezza e allegria che ti mette di buon umore appena entri!!!!
Its products are very good, tried them all, but his forte is the owner of a kindness and joy that puts you in a good mood as you enter !!!!
A
Alessandro Meacci on Google

Un ottimo pane ma soprattutto un ottima cortesia anche se il proprietario no è Italiano perché è di Sartiano
An excellent bread but above all an excellent courtesy even if the owner is not Italian because it is from Sartiano
M
Matteo Rossi on Google

Incontrato di passaggio, decido di fermarmi sperando di comprare del buon pane. M'illudevo. La titolare mi spaccia per "pane pugliese" una specie di ciabatta pesantissima e dall'aspetto tutt'altro che piacevole a vedersi. Che sfiga! Proprio a me che sono pugliese. Stavo per scoppiare a ridere ed avrei voluto dirle che di pugliese quel pane non aveva proprio nulla: né la forma né la sostanza (probabilmente la tapina non è mai stata in Puglia e non ha mai assaggiato il vero pane pugliese) ma mi sono trattenuto per non urtare la sensibilità della signora. L'ho pagato (tanto per giunta...visto che pesava, non a caso, quanto un pezzo di cemento) e sono andato via, con il serio proposito di non passare mai più davanti a quella panetteria nemmeno per sbaglio.
Met in passing, I decide to stop hoping to buy some good bread. M'illudevo. The owner passes me off as "Apulian bread", a kind of heavy ciabatta that is anything but pleasant to look at. What bad luck! Just me who is from Puglia. I was about to burst out laughing and I wanted to tell her that the Apulian bread had nothing at all: neither the shape nor the substance (probably the tapina has never been in Puglia and has never tasted the real Apulian bread) but I stayed for do not hurt the sensitivity of the lady. I paid for it (just as much ... as it weighed, not surprisingly, as much as a piece of cement) and I went away, with the serious intention of never going past that bakery again, not even by mistake.
D
Davide on Google

Panificio ben rifornito, focacce buone, buon impasto e ben condite. Il prezzo è un po' caro €11 al Kg. Proprietaria gentile e cordiale.
Well stocked bakery, good focaccia, good dough and well seasoned. The price is a bit expensive € 11 per Kg. The owner is kind and friendly.
A
Angel Stark Winchester on Google

Panificio piuttosto fornito, preparano anche molte focacce e pizze. Il pane è buono ma troppo denso. Le focacce si pagano a peso d’oro. La titolare è molto gentile e cordiale.
Quite well-stocked bakery, they also prepare many focaccias and pizzas. The bread is good but too thick. Focaccias are paid for by weight of gold. The owner is very nice and friendly.
C
Cristina Fe on Google

La commessa maleducata è cafona nn fa lo scontrino e prova a fregarti 2 paste 4 panini un pezzo d Ciacci e mezza pagnnottela al formaggio 15 euro vergogna
The rude saleswoman is boorish nn makes the receipt and tries to cheat you 2 pastas 4 sandwiches a piece of Ciacci and half a loaf of cheese 15 euros shame

Write some of your reviews for the company Panificio Giglio Chianciano Terme

Your reviews will be very helpful to other customers in finding and evaluating information

Rating *
Your review *

(Minimum 30 characters)

Your name *