Cimitero di Ruviano

3.3/5 based on 8 reviews

Contact Cimitero di Ruviano

Address :

81010 Ruviano CE, Italy

Postal code : 81010
Categories :
City : Ruviano

81010 Ruviano CE, Italy
G
GURRAAJ Singh on Google

A
Antonio Sangiovanni on Google

Luigi molto riservato e privo di barriere architettoniche.
Luigi very reserved and without architectural barriers.
F
Ferdinando Spinelli on Google

E' un Cimitero . . . Che dire ?
It is a Cemetery. . . What to say ?
G
Gianmichele Cusano on Google

Ma secondo voi è normale dare una recensione su un cimitero??
But do you think it's normal to give a review on a cemetery?
F
Fabrizio Bosco on Google

Signori... Qui si muore❗?‍♂️?‍♂️
Gentlemen ... Here we die❗?‍♂️?‍♂️
M
Michele Faraone on Google

Tenuto molto bene nonostante ci siano lavori in corso.
Very well maintained despite work in progress.
V
Vincenzo Carbone on Google

Al di là di ogni facile ironia su come è quanto possa piacere o meno un cimitero, vi sono dei punti cardine che è impossibile ignorare come la pulizia, l'ordine, la disponibilità di servizi essenziali ecc. che rendono la visita ad un posto funesto e triste abbastanza agevole. Il cimitero di Ruviano, grazie ad orari abbastanza comodi ed all'operato di un custode molto attivo e responsabile, può sicuramente essere annoverato tra i più puliti, ordinati e "confortevoli" che esistono nei paesi. Per un cimitero è già tanto.
Beyond any easy irony about what a cemetery is like or not, there are key points that cannot be ignored such as cleanliness, order, availability of essential services, etc. which make the visit to a sad and sad place quite easy. The cemetery of Ruviano, thanks to quite comfortable schedules and the work of a very active and responsible caretaker, can certainly be counted among the cleanest, most orderly and "comfortable" in the countries. For a cemetery it is already so much.
M
Maria Apperti on Google

Ieri sono stata al cimitero di Ruviano dove sono sepolti mio padre e altri familiari. Ho scelto di andare con molti giorni di anticipo per non trovare molta gente e per reperire una scala alta con più facilità. Non c'era quasi nessuno (anche il custode e questo mi sembra grave) e ciò nonostante ho dovuto aspettare una intera ora per avere la scala che era occupata da due donne che previo pagamento, lavavano e pulivano lapidi in alto su commissione. Ora dico che unasolascala alta nel cimitero mi sembra una vergogna e lo è anche l'occupazione della stessa da parte delle due "mesterianti". Ma l'amministrazione comunale è latitante?
Yesterday I went to the Ruviano cemetery where my father and other family members are buried. I chose to go many days in advance to not find many people and to find a high straight more easily. There was hardly anyone there (even the caretaker and this seems serious to me) and nevertheless I had to wait a whole hour to get the staircase that was occupied by two women who, upon payment, washed and cleaned tombstones at the top on commission. Now I say that a high stairway in the cemetery seems to me a shame and so is the occupation of the same by the two "mesteriants". But is the municipal administration a fugitive?

Write some of your reviews for the company Cimitero di Ruviano

Your reviews will be very helpful to other customers in finding and evaluating information

Rating *
Your review *

(Minimum 30 characters)

Your name *