Caf - Cisl Alto Friuli - 72

4.4/5 based on 8 reviews

Contact Caf - Cisl Alto Friuli

Address :

Via Roma, 72, 33013 Gemona UD, Italy

Phone : 📞 +99799
Postal code : 33013
Website : https://www.cafcisl.it/sedi%3Fregione%3DFriuli%2520Venezia%2520Giulia%26regione%3DFriuli%2520Venezia%2520Giulia
Categories :
City : Gemona

Via Roma, 72, 33013 Gemona UD, Italy
C
Cristian Castella on Google

Servizio sbrigativo e personale (quello che mi ha seguito) scortese. Parcella altissima per la firma di un contratto di locazione.
Harsh service and personal (the one who followed me) rude. Very high fee for signing a lease.
L
Luciana Prasel on Google

Le persone che lavorano al Caf- Cisl di Gemona sono molto attente vista la situazione, competenti e molto simpatiche.
The people who work at Caf-Cisl in Gemona are very attentive given the situation, competent and very nice.
D
Dario De Caneva on Google

Ottima esperienza con il CAF di Gemona del Friuli. Personale preparato, cordiale e che ha cercato ogni volta di venirmi incontro con orari e appuntamenti. Pur non essendo di Gemona mi rivolgo sempre a loro.
Excellent experience with the CAF of Gemona del Friuli. Staff trained, friendly and who tried every time to meet me with schedules and appointments. Although not from Gemona I always turn to them.
R
Roberto Gubiani on Google

Personale cortese e preparato !!
Courteous and prepared staff !!
M
Marco Cargnelutti on Google

Sempre professionali e gentilissime le signore agli sportelli!
The ladies at the counters are always professional and very kind!
L
Lorenzo Ferrazzutti on Google

Compilata domanda di contributo per prima casa al fondo Arco
Completed the application for a contribution for the first home to the Arco fund
M
M T on Google

L'accoglienza lascia a desiderare e si viene accolti in modo sgarbato,arrogante e diffidente da una segretaria (?). Il campanello è all' ingresso : suono due volte e nessuno viene ad aprire , busso sul vetro mentre lei passa ,vengo ignorata ,busso nuovamente e finalmente decide di aprirmi .La stessa mi indica il campanello e mi domanda perché non abbia suonato , le spiego di averlo fatto e che forse non funziona . La solerte segretaria mi dimostra ( praticamente ? ) che il campanello funziona , E così inizia una discussione infinita sull' integrità del campanello che, se non avessi troncato , sarebbe andata avanti per ore e non c'è stato verso di tranquillizzarla spiegando che può succedere di non sentirlo . Stessa sorte è toccata ad un signore che questa volte è entrato senza suonare ... la signorina ha cominciato a gridare " chi l' ha fatta entrare , ha disinfettato le mani ??", nell'imbarazzo generale. Preciso che il signore e si è scusato per non aver suonato. Capisco che in tempi complicati come questi non sia facile distinguere la buonafede dalla furbizia , ma sono convinta che , non tutti siano adatti a lavorare a contatto con il pubblico e che la maleducazione in ogni caso non vada scusata.Provo comprensione anche per la signorina che forse per mancanza di prospettive , si è dovuta accontentare di un lavoro che non le piace e riversa la propria insoddisfazione sui malcapitati. Nulla da eccepire invece sul servizio ricevuto.
The reception leaves something to be desired and one is greeted in a rude, arrogant and distrustful way by a secretary (?). The doorbell is at the entrance: I ring twice and nobody comes to open it, I knock on the glass as she passes by, I am ignored, I knock again and finally decides to open it. that I did and that maybe it doesn't work. The diligent secretary shows me (practically ?) that the doorbell works, And so begins an endless discussion about the integrity of the doorbell which, if I hadn't cut off, would have gone on for hours and there was no way to reassure her by explaining that it can happen not to hear it. The same fate befell a gentleman who this time entered without ringing ... the young lady began to shout "who let her in, disinfected her hands?", Amid general embarrassment. I specify that the gentleman and apologized for not playing. I understand that in complicated times like these it is not easy to distinguish good faith from cunning, but I am convinced that not everyone is suitable for working in contact with the public and that rudeness in any case should not be excused. perhaps due to lack of prospects, she has had to settle for a job she doesn't like and pours her dissatisfaction onto the unfortunates. On the other hand, there is nothing to complain about the service received.
l
laura on Google

La signora con la quale ho parlato pur non occupandosi direttamente del mio problema è stata estremamente educata, simpatica e rassicurante.... la sua competenza mi ha aiutato a risolvere al volo una problematica lavorativa. Servizio ottimo.
The lady with whom I spoke while not dealing directly with my problem was extremely polite, nice and reassuring .... her competence helped me to solve a work problem on the fly. Great service.

Write some of your reviews for the company Caf - Cisl Alto Friuli

Your reviews will be very helpful to other customers in finding and evaluating information

Rating *
Your review *

(Minimum 30 characters)

Your name *